wtorek, 1 września 2015

Brama Judasza


Autor: Jack Higgins
Wydawnictwo: Fabryka Sensacji
Ilość stron: 320 
Okładka: miękka 
Rok wydania: 2012






Mój mąż od ponad 20 lat jest fanem twórczości Higginsa ja dołączyłam 7 lat temu. W swojej kolekcji posiadamy wszystkie tytuły jakie zostały wydane w Polsce. Ostatnio nasza kolekcja powiększyła się o Bramę Judasza jak to bywa w ostatnich latach  nowości czytamy oboje  :).
Przyznam się, że patrzę z zazdrością na te książki i mam nadzieję, że w końcu mój Koontz i Coben również będą w komplecie :).


W Afganistanie patrol armii amerykańskiej wjeżdża do opuszczonej przez mieszkańców wioski. Nagle na ich drodze wybucha bomba dochodzi do masakry, tym którym udało się przeżyć wpadają w kolejną zasadzkę.Śmigłowiec wysłany na ratunek sam staje się celem i zostaje wysadzony, skala zniszczeń i skuteczność zasadzki oraz usłyszana rozmowa wzbudzają podejrzenia dowództwa. Zbiera się grupa z Fergusonem i Dillonem  na czele. Ich głównym zadaniem jest znalezienie "kreta", który 
odpowiada za masakrę. Wkrótce podejrzenia stają się faktem, okazuje się że "Koniczynka" ma sobą potężne siły  Al-Kaidy. Chcąc dowiedzieć się kim jest tajemniczy "Koniczynka" na członków elitarnej ściągają na siebie uwagę Al-Kaidy a zwłaszcza "Kaznodziei".Dillon wraz z towarzyszami wyrusza do Algierii by znaleźć "Koniczynkę" i sami stają się celem. Jak wiadomo fanom twórczości Higginsa jest Dillon jest akcja :) i trup "goni" trupa. Również i tym razem Dillon z towarzyszami nie będzie łatwym celem i sami dadzą im nieźle w kość.

1 komentarz: