piątek, 13 listopada 2015

Odrodzona

Autor: C.C. Hunter
Wydawnictwo: Feeria Young
Ilość stron: 422
Okładka: miękka
Rok wydania: 2015

Seria: Wodospady Cienia po zmroku









Co tu dużo mówić pochłonęłam książkę w jedną noc i dochodzę do wniosku, że mam słabość do C.C. Hunter.  Zastanawiałam się jaka będzie następna seria o Wodospadach cienia i nie zawiodłam się autorka dalej trzyma wysoki poziom.

Bohaterką serii "Wodospady Cienia po zmroku" jest Della wampirzyca jedna z najlepszych przyjaciółek Kylie. W książce poznajemy ją bliżej, dowiadujemy się jakie stosunki łączą ją z rodziną.
Poznamy rodzinne tajemnice, które jak się okazują i dla Delli są ogromnym zaskoczeniem. Nie zabraknie również trójkąta w końcu jakby nie było taki standard w książkach dla młodzieży, mnie osobiście nie przeszkadzał. Najbardziej intryguje mnie teraz motyw więzi miedzy Dellą a Chasem, wampirem który ni stąd, ni zowąd pojawia się w Wodospadach Cienia. Motyw więzi znam z serialu i jestem ciekawa czy tutaj również będzie tak wyglądał. 

Co do Delli bosz jak mnie czasem ta dziewczyna denerwowała miałam ochotę trzepnąć ją nie raz w głowę i powiedzieć by się ogarnęła.Jednak z czasem jak odkrywamy tajemnice rodzinne można po części zrozumieć zachowanie wampirzycy. Co jak co ale liczę, że w następnym tomie się trochę ogarnie i zmądrzeje.

Oczywiście nie zabrakło tutaj bohaterów z poprzedniej serii i jesteśmy na bieżąco z tym co się u nich dzieje. Jesteśmy świadkami narodzin córki Burnetta i Holidey, towarzyszymy Delli w jej pierwszym śledztwie. Atrakcji nie zabraknie.


Książka bierze udział w wyzwaniu:
Historia z trupem



Za książkę dziękuję Wydawnictwu Feeria Young

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz