czwartek, 18 lutego 2016

Naznaczona

Autor: P.C. Cast, Kristin Cast
Wydawnictwo: Książnica
Ilość stron:326
Okładka: miękka
Rok wydania: 2014
Seria: Dom Nocy










Lubię książki o wampirach ale ta wyszła średnio w porównaniu z innymi. Wszystko jest sztampowe, oczywiście główna bohaterka musi być wyjątkowa, musi zakochać się w niej najprzystojniejszy facet w szkole no bo jakże inaczej. No wszystko musi być perfekt a jakże w końcu książkę pisała matka z córką.

Zoey jest zwyczajna nastolatką, która oczywiście ma problemy w domu ( wiadomo łatwiej się będzie odciąć od rodziny a co). Pewnego dnia zostaje Naznaczona ( okej to akurat mi się podoba w tej książce  nie trzeba zostać ugryzionym :P ) i musi udać się do Domu Nocy by tam przejść Przemianę w wampira. Ale oczywiście jak to bywa główna bohaterka okazuje się wyjątkowa no bo jakże by inaczej, a żeby było dalej sielankowo zakochuje się w niej jeden z najbardziej atrakcyjnych i utalentowanych wampirów. Ach żeby dalej było jak wszędzie nasza bohaterka ma za wroga byłą dziewczynę przystojniaka ha o imieniu Afrodyta ( błagam któż te imiona wymyślał).

No dobra resztę pominę bo przeczytać przeczytałam ale nie jestem pewna czy sięgnę po drugi tom jak na pierwszy raz za dużo no za dużo tego wszystkiego. Chociaż wampiry lubię no ale tutaj to nie na moje nerwy, Podsumowując chyba jestem za stara na takie książki.

Książka bierze udział w wyzwaniu:
Dziecinnie
Gra w kolory II
Klucznik
Wyzwanie biblioteczne 2016
Przeczytam tyle ile mam wzrostu ( 2,4 cm razem 25,9)


2 komentarze:

  1. Możliwe, że ja nie jestem jednak za stara duchem na tę serię. O dziwo, zachęciłaś mnie swoim opisem, a nie odrzuciłaś - może dlatego, że lubię młodzieżówki z wampirami i inną podobną fantastyką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja też lubię te klimaty :) ale tutaj za duużo tego było ale czekam na twoja opinię bo jedni się zachwycają a inni nienawidzą tej serii

      Usuń