piątek, 29 stycznia 2016

1000 x połącz kropki zwierzęta / 1000 x połącz kropki arcydzieła

Autor: Thomas Pavitte
Wydawnictwo: Insignis
Ilość stron: 48
Okładka: miękka
Rok wydania: 2016











Coraz częściej powstają książki antystresowe dla dorosłych mamy już kolorowanki a teraz przyszła pora na łączenie kropek. Zastanawiałam się jak łączenie kropek a jest ich tu 1000 ma odstresować? W myślach widziałam się nad swoim kropkowym dziełem jak cisną mi się na usta różne słowa a ja poszukuje kropki. Ha a tu spotkała mnie niespodzianka wyciszyłam się i z prawdziwą przyjemnością zajęłam łączeniem się kropek. Byłam mile zaskoczona bo faktycznie mogłam się odstresować i zając czymś myśli zapominając o problemach. Autor już na wstępie informuje nas, że łączenie kropek to świetna zabawa dla osób w każdym wieku i ma rację bo Michasia z chęcią spróbowała swoich sił i łączyła kropki. Każda setka kropek to inny kolor więc przy łączeniu nie można się pogubić :) a jak czasem źle połączycie kropki czy opuścicie jak informuje autor dla całości nie będzie to miało znaczenia. Gotowe dzieło wygląda najlepiej z pewnej odległości.

W zwierzętach znajdziemy między innymi delfina, koale, psa czy żyrafę. W arcydziełach znajdziemy dzieła między innymi autoportret Leonarda Da Vinci i Fridy Kahlo, Dziewczynę z perłą czy sławne Słoneczniki. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.




 Michasia połączyła oczy więc dzieciaki tez dają radę.







Za książki dziękuje agencji AiM Media

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz