sobota, 9 stycznia 2016

Wyzwanie kiedyś przeczytam - stosik 1 :)

Skuszona nazwą wyzwania stwierdziłam, że wezmę udział i akurat będę mieć motywację by szybciej sięgnąć po niektóre tytuły. Pomysłodawczynią jest Lustro Rzeczywistości i jak się okazuje na moich półkach stoją książki, które chciałabym przeczytać ale no właśnie ale.... Nawet zebrało się więcej niż na tą pierwszą dwunastkę.

Tak więc zaczynam prezentację mojej mam nadzieję pierwszej i nie ostatniej dwunastki w tym wyzwaniu.


1. Alex Kava - Dotyk zła
2. Jo Nesbo - Człowiek Nietoperz
3. Katarzyna Michalak - Sekretnik czyli przepis na szczęście recenzja tutaj
4. Rainer M. Schroder - Dni ciemności
5. Chelsea Quinn Yarbro  - Pałac
6. Brandon Mull- Pięć Królestw Błędny rycerz
7. Imogen Robertson - Narzędzia piekła
8. Dorota Gąsiorowska - Marzenie Łucji
9, Samuel Black - A ziemia płonie recenzja tutaj
10. Ake Edwardson - Taniec z aniołem
11. Ake Edwardson - Wołanie z oddali
12. Liza Marklund - Dożywocie










A chętnych zapraszam do wzięcia udziału.


2 komentarze:

  1. Witaj w wyzwaniu, mocno trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Całkiem spore te księgi. Po Kavę i Nesbo sięgnę kiedyś, jak mi życia wystarczy. ;) Książki Ciekawi mnie "Sekretni" Michalak oraz co powiesz o "Marzeniu Łucji" i "Pięciu Królestwach". Jeśli okażą się warte przeczytania może dołączę do swojej listy. :)
    Tymczasem kciuki trzymam za Twój pierwszy stos, miłej lektury życzę, a sama czytając "Szczygła" swój stosik tworzę. :D

    OdpowiedzUsuń